• The best quality time
  • Memorabele momenten
  • Ultiem vakantiegevoel

Overname van vakantieparken


Op 31 oktober 2023 heeft Summio Parcs het beheer en de boekingen overgenomen van een aantal vakantieparken die voorheen door Landal GreenParks werden aangeboden:

Op 5 december 2023 heeft Summio Parcs de verhuuractiviteiten en de boekingen overgenomen van een aantal vakantieparken die voorheen door Roompot werden aangeboden:

Dit betekent dat wij vanaf deze datums alle boekingen beheren en kunnen inzien van iedereen die op dat moment of in de toekomst verblijft op één van deze vakantieparken.

Heb je geboekt bij Landal GreenParks of Roompot? Dan is het goed om te weten dat er niets verandert aan je boeking en eventuele extra’s die je hebt bijgeboekt. Ook verandert er voor jou niets aan je vakantie op het park. Je geniet nog steeds van dezelfde faciliteiten, activiteiten en service.

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over de overname. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Contact Center via +31 (0) 85 013 0500. Zij helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Ik heb een verzekering bij mijn verblijf geboekt op de website van Landal GreenParks of Roompot. Komt deze te vervallen?
Nee, je verzekering blijft gewoon geldig. Heb je vragen over je verzekering of wil je een claim indienen bij de verzekeraar? Neem dan contact op met de verzekeraar.

Hoe kan ik inchecken op het park?
Op de meeste vakantieparken kun je inchecken bij de receptie. Je ontvangt dan een sleutel, toegangskaart of toegangsdruppel voor je bungalow of appartement. Bij enkele parken is inchecken bij de receptie niet nodig en kun je zelf je accommodatie betreden. Je ontvangt een week voor je verblijf een aanreismail met onder andere informatie over de incheckprocedure.

Blijven de in- en uitchecktijden hetzelfde?
Zeker! De in- en uitchecktijden zijn niet veranderd.

Ik heb extra’s bijgeboekt of een activiteit op het park gereserveerd. Blijft dit hetzelfde?
Zeker! Je boeking inclusief extra’s blijft ongewijzigd. Ben je vergeten om iets bij te boeken en wil je dit alsnog doen? Neem dan contact op met ons Customer Contact Center. Zij helpen je graag!

Ik heb een specifiek huisnummer geboekt. Blijft dit hetzelfde?
Zeker! Je boeking blijft ongewijzigd. Ook als je een specifiek huisnummer hebt geboekt, blijft dit gewoon staan.

Wat is inbegrepen bij mijn verblijf? Is dit hetzelfde als bij Landal GreenParks of Roompot?
Je boeking blijft ongewijzigd. De service die inbegrepen was tijdens het plaatsen van je boeking op de website van Landal GreenParks of Roompot, is nog steeds inbegrepen.

Ik heb nog een betaling openstaan van mijn boeking die ik op de website van Landal GreenParks of Roompot heb geplaatst. Hoe kan ik alsnog betalen?
Je ontvangt van Summio Parcs een e-mail met een betaallink zodat je je betaling aan ons kunt voldoen.

Kan ik mijn Landal Giftcard nog verzilveren?
Vanaf 31 oktober 2023 is het niet meer mogelijk een Landal Giftcard te verzilveren op een park dat voorheen in het beheer van Landal GreenParks was.

Kan ik mijn Roompot voucher nog verzilveren?
Vanaf 31 december 2023 is het niet meer mogelijk een Roompot voucher te verzilveren op een park dat voorheen in het beheer van Roompot was. Roompot Horecavouchers zijn vanaf 5 december 2023 niet meer te verzilveren.

Kan ik nog met Roompot vakantiecadeau of een guest card betalen?
Vanaf 5 december 2023 kun je niet meer met Roompot vakantiecadeau of een guest card betalen op een park dat voorheen in het beheer van Roompot was.

Wat verandert er op het park?
Op het park is de visuele communicatie, zoals een welkomstbord en vlaggen, aangepast. Er verandert verder niets aan de faciliteiten, activiteiten en service. Vanaf de zomer van 2023 heeft Senno, het vriendelijke huisdier van Summio Parcs, zijn eigen Kids Club op Summio Parc Heihaas, Summio Parc Port Greve en Summio Parc Aquadelta. Vanaf de zomervakantie 2024 zal Senno ook aanwezig zijn op Summio Parc Duc de Brabant. Samen met Senno beleven onze jongste gasten de leukste avonturen!